Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με τους εξής τρόπους:
Παραγγελία online: Περιηγηθείτε στο site μας:

  1. Επιλέξτε τα προϊόντα και την ποσότητα που σας ενδιαφέρουν.
  2. Προσθέστε τα προϊόντα στο καλάθι σας.
  3. Ολοκληρώστε την παραγγελία σας σαν επισκέπτης (χωρίς εγγραφή) ή Δημιουργήστε ένα λογαριασμό στο dbmelectronics.gr για να μπορείτε να κάνετε ποιο γρήγορη την διαδικασία σε περίπτωση που ξανά παραγγείλετε κάτι.
  4. Εισάγετε τα στοιχεία αποστολής και τιμολόγησης της παραγγελίας.
  5. Επιλέξτε τρόπο πληρωμής και Πατήστε (Συνέχεια).
  6. Ελέγξτε τη παραγγελία και πατήστε (Ολοκλήρωση Παραγγελίας). 
    Τηλεφωνική παραγγελία: Καλέστε μας στο τηλέφωνο 22210-78001
    (Δευτέρα έως Σάββατο 9:00 - 14:30)

Τα προϊόντα που βλέπω είναι διαθέσιμα;

Τα προϊόντα που βλέπετε με την επισήμανση (άμεσα διαθέσιμο) είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημά μας, σε περίπτωση που αναφέρουμε (Συνήθως 1~3 ημέρες) αυτό σημαίνει πως αμέσως μετά την παραγγελία σας το προϊόν θα είναι έτοιμο προς αποστολή σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, ενώ σε περίπτωση που αναφέρουμε (Κατόπιν παραγγελίας) το προϊόν αυτό είναι σε έλλειψη και δεν είμαστε σε θέση να γνωρίσουμε την ακριβή ημέρα παραλαβής. Σε κάθε περίπτωση είναι προτεραιότητα μας να ενημερώνουμε τους πελάτες μας για την κατάσταση της παραγγελίας τους.

Πότε θα σταλεί η παραγγελία μου;

Παραγγελίες η οποίες πραγματοποιούνται εργάσιμες ημέρες μέχρι και της 14:30 και τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα, αποστέλλονται αυθημερόν.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας δεν υπάρχει δεσμευόμαστε να σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικά στο τηλέφωνο που θα μας έχετε δώσει, είτε μέσω email.

Που βρίσκετε η παραγγελία μου;

Σε όλα τα στάδια μιας παραγγελίας λαμβάνετε αυτοματοποιημένα emails από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ανάλογα το στάδιο που βρίσκετε η παραγγελία σας:
Κατάσταση Ανοιχτή: έχουμε δεχτεί  την παραγγελία σας.
Κατάσταση Σε Επεξεργασία: η παραγγελία σας ετοιμάζεται.
Κατάσταση Εν αναμονή: κάποια προϊόντα εκκρεμούν για να αποσταλεί η παραγγελία σας.
Κατάσταση Εν αναμονή κλήσης: Η παραγγελία σας είναι στάσιμη λόγω έλλειψης επικοινωνίας.
Κατάσταση Ολοκληρωμένη: η παραγγελία σας είναι καθοδόν σε εσάς με courier.
Κατάσταση Ακυρωμένη: έχετε ακυρώσει την παραγγελία σας.
Όταν η παραγγελία σας σταλεί από εμάς με την courier που έχετε επιλέξει, θα λάβετε ένα email και ένα sms με το κωδικό της αποστολής και μέσα από την πλατφόρμα της courier μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας.

Μου στείλατε κάποιο email;

Όπως αναφέρουμε και παραπάνω τα email στέλνονται από το κατάστημά μας αυτοματοποιημένα κάθε φορά που αλλάζει κατάσταση η παραγγελία σας. Οπότε αν είσαστε σίγουρος πως γράψατε σωστά το email σας κατά την διαδικασία της παραγγελίας και δεν τα βλέπετε στα εισερχόμενά σας, ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία σας.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας;

Βεβαίως, ύστερα από την ηλεκτρονική ή τηλεφωνική σας παραγγελία, σας ενημερώνουμε μόλις η παραγγελία σας είναι έτοιμη να περάσετε να την παραλάβετε.

Τι είναι τα έξοδα αποστολής και τι τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάση του βάρους και του όγκου του κάθε δέματος και είναι η αξία που θέλει ο courier για να μεταφέρει το δέμα σας από το κατάστημά μας στον προορισμό σας.
Τα έξοδα αντικαταβολής είναι η χρέωση της courier για να μεταφέρει χρήματα από εσάς, στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Γίνονται αποστολές σε Κύπρο;

Στέλνουμε καθημερινά παραγγελίες στην Κύπρο και ο χρόνος παράδοσης εφόσον το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημά μας, είναι (10~15 ημέρες).
Οι χρεώσεις είναι έως 5kg. 10€ / 5-10kg. 19€ / 10-15kg 28€.
Για αποστολές εξωτερικού δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία αντικαταβολής, η παραγγελία σας θα πρέπει να είναι εξοφλημένη είτε με πιστωτική – χρεωστική κάρτα κατά την ώρα της αγοράς, είτε μέσω τραπεζικού εμβάσματος.

Θέλω να κάνω μια παραγγελία, αλλά τα προϊόντα που επιθυμώ είναι βαριά..

Γενικότερα η αποστολές με courier συμφέρουν για δέματα συνήθως μέχρι και 20kg.
Για δέματα βαριά όπως ενισχυτές, ηχεία κ.α. προτείνουμε Μεταφορικές εταιρείες μεγάλων δεμάτων. Προς διευκόλυνση σας σε αυτές τες περιπτώσεις επιβαρυνόμαστε εμείς τα έξοδα αποστολής τα οποία είναι δωρεάν για εσάς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αν Κατοικείτε σε κάποια από αυτές τις 2 πόλεις μπορείτε αφού σας ενημερώσει ο αποστολέας να περάσετε από το πρακτορείο τους να παραλάβετε την παραγγελία σας, καθότι αυτού του τύπου οι μεταφορικές λόγω του ότι στην διάθεση τους έχουν μόνο μεγάλα φορτηγά δεν μπορούν να κάνουν κατοίκων παράδοση. Αν κατοικείτε σε άλλη πόλη η νησί γίνετε μεταφόρτωση μέχρι και την μεταφορική που εξυπηρετεί την πόλη σας, είτε με πρακτορείο της επιλογής σας, είτε με αυτό που κρίνει καλύτερο για την περίπτωση σας η μεταφορική μας. Σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνεστε μόνο τα μεταφορικά που αφορούν την μεταφόρτωση από Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μέχρι και τον προορισμό της περιοχή σας. Ενδεικτικά ανάλογα τον προορισμό (χερσαίο ή νησιωτικό) είναι από 5€ έως 7€ ανά δέμα.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις παρακάτω περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι και να πατήσετε  το κουμπί (αδειάστε το καλάθι σας) που βρίσκεται πάνω στην οθόνη σας. Κάνοντας «κλικ» στο κουμπί αυτό, διακόπτεται αυτόματα η διαδικασία παραγγελίας.
Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία σας αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας τηλεφωνικά στο: 2221078001 ή μέσω email:  info@dbmelectronics.gr και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που έκανα λάθος επιλογή προϊόντος μπορώ να το επιστρέψω;

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος και εφόσον δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία του μπορείτε να μας το επιστρέψετε προς αλλαγή, είτε με courier της επιλογής σας (έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα), είτε στο φυσικό μας κατάστημα 28ης Οκτωβρίου 9, Στην Χαλκίδα. 
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές όταν τα προϊόντα είναι τροποποιημένα βάση τον αναγκών του πελάτη, καλώδια που κόπηκαν σε μέτρα που ήθελε ο πελάτης κ.α.
Αναλυτικές πληροφορίες θα βρείτε στους όρους χρήσης.

Έλαβα το δέμα από την μεταφορική εταιρεία χτυπημένο. Τι να κάνω;

Αγαπητοί πελάτες έχει παρατηρηθεί κατά καιρούς το φαινόμενο κάποια  δέματα να παραδίδονται από μεταφορικές εταιρείες και courier, χτυπημένα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ζητάτε από τον οδηγό της μεταφορικής που σας παραδίδει το δέμα και σας ζητά να υπογράψετε, να σημειωθεί στο σχετικό παραστατικό που θα υπογράψετε η πληροφορία «Με επιφύλαξη». Αν είναι δυνατόν ανοίξτε το και παρόν του courier.