Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή

Στις περιπτώσεις που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος μας, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν της παραγγελίας του π.χ. (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π) από μέρους μας, ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. 
Το Επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη. Χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί από την συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές Το κατάστημα μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Υπό την προϋπόθεση ότι τα επιστρεφόμενα προϊόντα επιστρέφονται από τον πελάτη προς το κατάστημα με τον ίδιο τρόπο και την ίδια εταιρεία μεταφορών που τα παρέλαβε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός δέκα ημερών, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος μας, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα λειτουργίας ή ήταν ελαττωματικής ποιότητας D.O.A. ο πελάτης οφείλει αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές το κατάστημα μας αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός επτά ημερών, τότε το κατάστημα δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Στις περιπτώσεις που ο πελάτης παρέλαβε το δέμα του κατεστραμμένο, ή με εμφανή ζημιά κατά την μεταφορά. Οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος, είτε αφού έχει παραλάβει να ενημερώσει τόσο το κατάστημά μας με φωτογραφικό υλικό της κατάστασης που το παρέλαβε, όσο και το μεταφορέα για την κατάσταση που το παρέδωσε, την ίδια ημέρα. Έπειτα αποστέλλετε με έξοδα αποστολής δικά μας με την ίδια μεταφορική που το παρέδωσε προς έλεγχο και αντικατάσταση αυτού με ίδιο προϊόν σαν κι αυτό που είχε σταλεί εξ αρχής. (Δεν δύναται να αντικατασταθεί με άλλο προϊόν διαφορετικού τύπου).

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το κατάστημα δεν έχει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.

Στην περίπτωση παραγγελίας που απεστάλη στον πελάτη επέστρεψε στο κατάστημα μας ως (αζήτητη – άρνηση παραλαβής), τότε το κατάστημα μας σε επόμενη παραγγελία του πελάτη στέλνει μόνον με κατάθεση μέσο τραπέζης η πληρωμής με πιστωτική κάρτα.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής εφόσον είναι φυσικό πρόσωπο (δεν έχει εκδοθεί τιμολόγιο) έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες. Η προθεσμία αρχίζει για τα αγαθά, από την ημερομηνία παραλαβή τους και για τις υπηρεσίες από την ημερομηνία λήψη των πληροφοριών, είτε με έγγραφα είτε με σταθερά μέσα που ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση. 

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή από υπαναχώρηση, είναι ότι θα πρέπει, τόσο το ίδιο το προϊόν, όσο και η συσκευασία του να παραδοθούν στο κατάστημα μας στην αρχική τους κατάσταση.

  • Χωρίς να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του προϊόντος.
  • Χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
  • Χωρίς φθορές στο ίδιο ή την συσκευασία του, Η οποία (συσκευασία) θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση, το κατάστημα μας δεν έχει καμία υποχρέωση να δεχθεί την επιστροφή ή την πίστωση του προϊόντος.  Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή γίνεται πάντα με έξοδα μεταφοράς και ευθύνη του πελάτη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης δεν δύναται να ασκηθεί, μόνο στην περίπτωση που το περιεχόμενο της παραγγελίας του πελάτη ήταν τροποποιημένο βάση των απαιτήσεων του. (π.χ. καλώδια κομμένα στα επιθυμητά μέτρα που όρισε ο πελάτης, συσκευές καταγραφής όπου κατά παρέκκλιση του πελάτη τοποθετήθηκε σκληρός δίσκος, η παραμετροποιήθηκε βάση των αναγκών του πριν την αποστολή).